استفاده از صندلی ماساژور فواید متعددی دارد. این نوع صندلی‌ها به طور خاص برای بهبود گردش خون و کشش عضلات شما طراحی شده‌‌اند و پس از یک روز کاری شما می‌توانید، بازوها، پشت و پاهای خودتان را به وسیله ماساژ بر روی تسکین ‌دهید.

صندلی ماساژ

چرا به ماساژور نیاز دارید؟

استفاده از صندلی ماساژور فواید متعددی دارد. این نوع صندلی‌ها به طور خاص برای بهبود گردش خون و کشش عضلات شما طراحی شده‌‌اند و پس از یک روز کاری شما می‌توانید، بازوها، پشت و پاهای خودتان را به وسیله ماساژ بر روی تسکین ‌دهید.

از زمان‌های بسیار قدیم مردم برای تسکین درد کمر خود از ماساژ استفاده می‌کردند. با پیشرفت جامعه و افزایش تعداد جمعیت، مردم زمان بیشتری در حالت ایستاده قرار می‌گیرند که اکثر به علت حضور در صف‌ها یا کارهایی مشابه آن است. امروزه بیشتر افراد با نوعی مشکل در وضعیت بدنی روبرو هستند. به طور مثال بعضی از افراد بدون اینکه بدانند از نوعی بیماری به نام استرس پوسچر رنج می‌برند. استرس پوسچر اغلب در ناحیه شانه و گردن ظاهر می‌شود و ممکن است خیلی از ما نیز در ین نواحی احساس ناراحتی و درد کرده باشیم.

 همچنین قسمت‌های دیگر کمر و گلوتئال‌ها از دیگر مناطق بسیار مستعد درد و گرفتگی عضله هستند. این نواحی غالباً دردناک می‌شوند و وقتی با انگشتان خود این نواحی را فشار می‌دهیم، درد کمتری را احساس می‌کنیم. علاوه بر این‌ها ضعف و دردهای که در پاها و کمر احساس می‌کنیم اغلب به مدت طولانی نشستن نسبت داده می‌شود، بنابراین اگر زمان زیادی را پشت میز یا اتومبیل نشسته‌‌اید باید مراقب باشید.

خوشبختانه ماساژ می‌تواند عضلات شما را تسکین داده و در را کاهش دهد. انجام این عمل باعث افزایش و بهبود گردش خون محلی سبب تسکین درد می‌شود. علاوه بر این مطالعات نشان داده است که درمان به این روش در کمک به کمردرد به اندازه سایر روش‌هایی که ممکن است شامل داروها یا اقدامات پزشکی پیچیده باشد، مؤثر است. انجام این عمل بر روی تخت ماساژ نه تنها وضعیت سلامتی فرد را بهبود می‌بخشد، بلکه به کاهش استرس و بهبود خواب کمک می‌کند.

صندلی ماساژور
صندلی ماساژور

مزایای داشتن صندلی ماساژور چیست؟

صندلی ماساژور روش‌های بیشتری را برای انجام این کار در اختیار افراد قرار می‌دهد. هر صندلی که تکنیک‌های بیشتری داشته باشد، بی شک بهتر است. همچنین باعث راحتی افراد می‌شود. به این صورت که شما برای ماساژ مجبور نیستید از خانه بیرون بروید. در واقع، شما می‌توانید این کار را در منزل خود انجام داده و همزمان برنامه مورد علاقه خودتان را در تلویزیون تماشا کنید.

صندلی‌ ماساژور دارای ویژگی‌های ویژه‌‌ای می‌باشد که مخصوصاً برای مقابله با کمردرد طراحی شده است. برخی از آن‌ها ممکن است از غلتک و کیسه هوا برای تقویت ماساژ در ناحیه کمر شما استفاده کنند، در حالی که دیگران ممکن است از پد‌های گرم شونده برای ایجاد گرما برای تسکین بهتر درد استفاده کنند. اگرچه ممکن است قیمت صندلی‌ ماساژور زیاد باشد. ولی شما با تهیه آن می‌توانید ارزش بیشتری نسبت به هزینه‌ای که انجام داده‌اید به دست آورید. این صندلی‌های دوام زیادی دارند و اکثر آن‌ها با ضمانت قابل اطمینان ارائه می‌شوند. بی شک هزینه خرید صندلی ماساژور کمتر از مراجعه منظم به یک متخصص ماساژور است و این یک سرمایه‌گذاری خوب است.

مزایای صندلی ماساژور
مزایای صندلی ماساژور

 گرما درمانی و کشش بدن در صندلی ماساژور

گرمایش دادن به اعضای بدن هنگام ماساژ یکی از روش‌های بسیار عالی برای کاهش درد بدن است، اغلب سازندگان صندلی‌ ماساژور، گرما درمانی را به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز و هوشمندی می‌دانند که توسط محصول آنان به مشتریان می‌شود. هنگام ورز داد و برای تسکین فوری درد عضلانی، به پشت شانه‌ها و در سراسر ستون فقرات گرما داده می‌شود تا شخص علاوه بر احساس راحتی بیشتر، درد او نیز به سرعت کاهش یابد.

علاوه بر این یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های درمانی صندلی ماساژور کشش عضلات بدن است. کشش بدن سبب انعطاف‌پذیری دیسک‌های فشرده در ستون فقرات را فراهم می‌کند و فشار وارده بر روی آن‌ها را کاهش می‌دهد. چرخش کمر و لگن دو ویژگی دیگر است که با استفاده از این صندلی می‌توان این حرکات را انجام داد و از مزایای آن استفاده کرد.

انتخاب بهترین صندلی ماساژور

صندلی ماساژور لوکس‌ترین وسیله موجود جهت کاهش استرس در بازار برای استفاده شخصی و تجاری است. این صندلی‌ها اغلب با یک صندلی معمولی متفاوت هستند و قیمت صندلی ماساژور نیز با توجه به انواع آن متفاوتن هستند. صندلی ماساژور یک مورد خرید روزمره نیست؛ بنابراین، شما قبل از اینکه بخواهید آن را خریداری کنید، باید فاکتورهای متفاوتی را در نظر بگیرید. هنگامی که شما اطلاعات کافی در مورد این صندلی را به دست آوردید آنگاه باید مشخص کنید کدام ویژگی صندلی ماساژور برای شما مهم است.

قبل از اینکه به گزینه‌های موجود نگاهی بیندازید، باید در مورد استفاده از صندلی که قصد خرید آن را دارید، کاملاً آگاهی داشته باشید. از خود بپرسید چرا می‌خواهید این صندلی را بخرید؟ آیا برای آرامش است یا می‌خواهید جهت درمان درد از آن استفاده کنید؟ اگر برای درد درمانی می‌خواهید آن را بخرید، باید مطمئن شوید که صندلی خریداری شده مزایا و خدمات لازم جهت درمان درد شما را ارائه می‌دهد.

نکته مهم دیگری که هنگام خرید صندلی ماساژور باید به خاطر داشته باشید، حجم و وزن گزینه‌های موجود است. فضایی را که برای نگهداری صندلی در نظر گرفته‌‌اید به خاطر داشته باشید و مناسب‌ترین گزینه را برای آن انتخاب کنید. برخی از این صندلی‌ها بسیار سنگین هستند و هرکسی که نمی‌تواند آن‌ها را به تنهایی حرکت دهد، بنابراین مطمئن باشید که گزینه‌ای که تصمیم گرفته‌اید آن را خریداری کنید، مناسب شما است.

انتخاب صندلی ماساژور
انتخاب صندلی ماساژور

خرید صندلی ماساژور

در مورد خرید صندلی ماساژور به صورت آنلاین کمی تحقیق در بازار لازم است. فروشگاه‌های خرده‌فروشی و فیزیکی به شما امکان می‌دهند صندلی‌ها را احساس کرده و لمس کنید. با این حال، این فروشگاه‌ها نمی‌توانند از مزایا و قیمت‌های موجود در اینترنت بهره‌مند باشند و علاوه بر این تحویل در درب منزل نیز همیشه یک امتیاز مثبت است که مخصوص خرید اینترنتی است. به علاوه اگر حتی قصد خرید از فروشگاه‌های غیر اینترنتی را دارید، تحقیقات آنلاین به شما کمک می‌کند روند قیمت‌ها را شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در مورد کارکرد و ساخت صندلی ماساژور به شما بدهد.

همچنین بررسی و رتبه‌بندی صندلی طبق نظر مشتری منبع بسیار مهمی جهت آگاهی افراد خواهد بود. این خیلی مهم است که شما قبل از خرید صندلی نظرات کسانی که از این مدل استفاده کرده‌اند را بدانید چرا که در این شرایط شما به خوبی می‌توانید از مزایا و معایب آن آگاهی پیدا کنید.

آخرین نکته‌‌ای که باید در مورد نحوه انتخاب صندلی ماساژور بخاطر داشته باشید بودجه‌‌ای است که می‌خواهید برای آن بپردازید. در حال حاضر قیمت  این صندلی‌ در طیف‌های گسترده‌‌ای در فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی ارائه می‌شوند و قیمت نهایی آن‌ها بستگی به مدل، نوع کاربرد، حجم و اندازه آن دارد. البته بی شک هرکسی که هزینه بیشتری را جهت خرید این صندلی بپردازد، لوازم جانبی و ویژگی‌های اضافی را نیز می‌توانید به دست می‌آورد؛ و در آخر هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری از سالم و دارای اصالت است و فراموش نکنید که همیشه از فروشنده بخواهید که ضمانت‌نامه کالا را به شما تحویل دهد.

خرید صندلی ماساژور
خرید صندلی ماساژور