تخت برقی سه شکن 4 موتورصندلی شو کد AA2

یکی از خصوصیات خاص این تخت برقی قابلیت تبدیل به صندلی آن است. یعنی تخت به صورتی قرار میگیرد  که بیمار می تواند در حالت نشسته قرار بگیرد. در نظر گرفتن وضعیت جسمی بیمار و القای حس راحتی به آنها، از جمله کارهایی است که میتواند وضعیت روحی آنها را نیز تحت تاثیر قرارداده و وضعیت درمان ایشان را هم بهبود بخشد. 
امروزه تخت بیمارستانی ای در اختیار داریم که به علت تعداد سه شکن، در کف می تواند وضعیت خوابیدن و نشستن بیمار را در حالتهای مختلف کنترل کند و مهمتر آنکه این کنترل از طریق خود بیمار نیز می تواند انجام شود . این موضوع بخاطر در دست داشتن ریموت این تخت برقی می باشد. 
ریموت این تخت ها ارتفاع تخت را نیز کنترل میکند. در تخت سه شکن برقی 4موتوره، این ارتفاع از 35 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است. 
از دیگر مواردی که باید در تولید تخت های بیمارستان بسیار مورد توجه بگیرد، قابلیت شستشوی اجزای تخت است. تختی استفاده کنید که رویه، سرتخت و حفاظ آن از جنس ABS باشد تا بتوان به راحتی به وسیله آب و مواد ضدعفونی کننده آنها را شستشو داد. 
از ویژگیهای یک تخت خوب آن است که جوش های قسمت فلزی تخت با جوش CO2 و دارای رنگ الکترواستاتیک باشد. چرخ ها حتما باید روان و ترمزدار باشد و به راحتی شکسته نشود. 
مجموعه این ویژگیها را میتوانید در تخت های تولید شده توسط شرکت کیان طب سلامت یکجا داشته باشید. این شرکت، انواع مختلف تخت بیمارستانی را تولید میکند که با مراجعه به سایت زیر میتوانید محصولات متنوع آن را رصد کرده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار داشته باشید. http://ktsalamat.com/